Želja

Ja... slep i plitak,
gord i sujetan u jeziku svom,
koji trujem dušu grehom
i uspavljujem
devičanstvo svemira;
Ja koji propadam često
oglušujući se
na zapovesti Tvoje,
i nezadovoljan vrlinama
u tami snagu tražim;
Ja, dakle,
koji padoh
u bezdan
laži gorkih,
u depresiju
mračnih želja,
da bih pohranio
strasti svoje;
Ja, koji jedino
pred Tobom klečim,
ponizno savijam glavu i
neiscrpno Te molim
da oprostiš
u premudrosti svojoj,
da me povedeš
u bezvremenost dubina pustinje
i spasiš dušu moju...

O, podari mi život!,
kao zaslugu vernosti,
podari mi iskre slobode,
jer ljubav samo čeka
da osvoji srce moje...
Gospode,
podari mi talenat
i zasijaj u rečima mojim
bleštavilom Rajskih potoka.
Ako mi daš oči,
prorokovaću;
ako mi daš ruke,
pisaću Ti;
ako mi daš glas,
pevaću Ti;
ako mi, pak, daš snove,
osvojiću Tobom sve
duše ovoga sveta!

Prostri istinu preda me,
raširi lepezu mašte,
odagnaj od mene
nemire otpadnika
uklesane u svaku poru
krvi njihove.
Šapatom probudi mistiku
usnule duhovnosti,
a onda munjom drhtaja
zažari zenice smrtnika...
Pohitaću, Gospode,
na tvoju zapovest
da učvrstim stubove vere
i pokajanjem započnem putovanje
kroz hektare plodnih ravnica,
kroz čitavu večnost
Tvoje savršenosti.

Podari mi život,
i kao svetlost
zablistaće sila Tvoja
po skrivenim dverima treptaja,
po svakoj misli koju načinim...
Podari mi život i
svaki sekund
koji propuštam,
jer ja nikada kao sada
nisam slušao,
nikada kao sada
nisam osetio vapaj
da se potpuno predam
Tvom zagrljaju,
Tvojoj nepogrešivosti...

Нема коментара :

Постави коментар